Понеділок, 22.01.2018, 18:07
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Черкаській області
Вітаю Вас Гість | RSS
<
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всьго відповідей: 318
Статистика
Головна » 2016 » Березень » 10 » Обласний конкурс «Створюємо комфортне освітнє середовище»
13:22
Обласний конкурс «Створюємо комфортне освітнє середовище»

Умови проведення

обласного конкурсу «Створюємо комфортне освітнє середовище»

серед професійно-технічних навчальних закладів

 

І. Загальні положення

Обласний конкурс «Створюємо комфортне освітнє середовище» (далі - Конкурс) проводиться з метою:

  • створення доступного та привабливого освітнього середовища для професійного розвитку і самореалізації учнівської молоді, розвитку в них винахідливості, раціоналізаторства та підприємливості;
  • покращення умов для зміцнення фізичного, психологічного та соціального здоров’я всіх учасників освітнього процесу в ПТНЗ (учнів, педагогічних працівників, батьків);
  • позиціювання державних навчальних закладів системи професійно-технічної освіти області та формування їх позитивного іміджу на ринку освітніх послуг;
  • належної підготовки до нового навчального року.

Ідея Конкурсу: долучити всіх учасників освітнього процесу до створення комфортних умов навчання, виховання, відпочинку, саморозвитку через:

  • оновлення та трансформацію матеріально-технічної бази навчального закладу;
  • поповнення та удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів та професій (відповідно до робочих навчальних планів, програм);
  • створення доступного та зручного інформаційного простору;
  • активізацію здоров’язберігаючої діяльності;
  • мотивація до раціонального та економного використання наявних ресурсів. 

Для реалізації ідеї Конкурсу необхідно використати метод проектів.

До участі у Конкурсі залучаються учні І-ІІІ курсів, педагогічні працівники професійно-технічних навчальних закладів області, соціальні партнери, батьки, роботодавці.

 

ІІ. Основні завдання Конкурсу

Основними завданнями Конкурсу є:

  • сприяння розвитку в учнівської молоді винахідливості, раціоналізаторства та підприємливості;
  • мотивація учнівської молоді до креативної суспільно-корисної діяльності;
  • розвиток успішного соціального партнерства;
  • створення умов для творчої співпраці педагогів, батьків та учнів у роботі над спільним проектом;
  • залучення учасників проекту до активного використання сучасного технічного ресурсу (мобільних телефонів, відео-, фотокамер, Інтернету) для реалізації та представлення проектів;
  • поглиблення знань з обраної професії та використання на практиці отриманих інтегрованих знань;
  • мотивація керівництва професійно-технічних навчальних закладів до позитивної соціалізації освітнього процесу;
  • підготовка до нового навчального року.

 

ІІІ. Порядок проведення Конкурсу

Конкурс проводиться з 04 березня до  31 серпня 2016 року у два етапи:

І етап - училищний (з 04 березня по 30 червня 2016 року);

ІІ етап - експертно-підсумковий (з 01липня по 31 серпня 2016 року).

Характеристика етапів Конкурсу:

На І етапі у професійно-технічному навчальному закладі створюється журі Конкурсу. З  04 березня по 30 червня 2016 року проводиться Конкурс серед усіх навчальних груп за різними номінаціями. Навчальна група обирає певну зону, ділянку навчального закладу (кабінет, майстерня, їдальня, рекреація, територія,  будь яке приміщення в гуртожитку, бібліотека) або навчальне середовище (навчальні програми, комплексно-методичне забезпечення предметів і професій) для їх створення, оновлення, трансформації в зручні, сучасні, комфортні. Розробляє свій проект, основою якого є використання власної праці, вторинної сировини, залишків будь-яких ресурсів. Фінансова частина проекту має бути мінімальна. Результат реалізації проекту – цілісний об’єкт (не елемент чи фрагмент), який вирізняється ідейною завершеністю, креативністю, доступністю та корисністю у використанні.

Журі Конкурсу у навчальному закладі підводить підсумки І етапу, визначає переможців з кожної номінації. Матеріали на кращі проекти, за 3 номінаціями, подаються до Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у області до 30 червня 2016 року (відповідно до вимог пунктів ІV, V). Інформація про проекти переможців обов’язково розміщується на Web-сайті навчального закладу.

На ІІ етапі журі вивчає, аналізує, здійснює експертну оцінку конкурсних матеріалів, підводить підсумки та визначає переможців Конкурсу.

 

IV. Вимоги до проектів, які представляються на Конкурс

На Конкурс представляються матеріали на проекти у номінаціях:

  • матеріально-технічна база закладу (навчальні приміщення, дидактичні засоби навчання для конкретного кабінету чи майстерні)
  • інформаційно-символічний простір (куточки символіки, традицій, історії, логотипи професій, бренди,  рекламна продукція, учнівські сайти, читальні зали)
  • здоров’язберігаючий простір (спортивні майданчики, зони чи лінії, куточки психологічного розвантаження, рекреації, їдальні, зелені зони території, приміщення гуртожитків).

Під час розроблення та реалізації проекту необхідно враховувати такі вимоги:

  1. максимально задіяти учнівську молодь, їх професійні компетентності;

2.       використати вторинні та підручні матеріали, надати непотрібним матеріалам чи речам друге корисне життя;

3.       обґрунтована необхідність, доцільність, корисність;

4.       оптимізованість та вдала скомпонованість (структура) проекту;

5.       позитивне змістове наповнення;

  1. спрямованість на використання енергозберігаючих  та екологічних технологій;

7.        результат проекту повинен мати презентабельність та естетичне оформлення, бути зручним у використанні під час навчально-виховного процесу.

 

V. Вимоги до оформлення матеріалів на проекти, що подаються на Конкурс

Для участі у II етапі необхідно подати:

1.Звіт про проведення І (училищного) етапу за формою:

 

 кількість задіяних груп

кількість проектів

кількість учасників

учні

педпрацівники

інші

 

 

 

 

 

 

2.Заявку на участь у заключному етапі Конкурсу за формою:

з/п

ПТНЗ

Номінація

Назва проекту

учнівської групи/

кількість учнів

ПІБ керівника спільного проекту (повністю), посада

Інші задіяні учасники проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Характеристику на проект (у друкованому та в електронному вигляді) за планом:

Назва проекту (в назві відображається ідея проекту). 

І. Вступ. Загальна характеристика, призначення та необхідність вибраної зони, ділянки навчального закладу для навчально-виховного процесу. Її реальний стан та обґрунтування необхідності створення, модернізації, трансформації тощо.

ІІ. Економіко-технологічний  розрахунок проекту. Технологічний процес реалізації проекту (опис, креслення, схеми, зображення). Опис трудових операцій, підбір виконавців.  Вибір матеріалів, їх характеристики (технологічні, екологічні, фінансові). Економічний розрахунок реалізації проекту.

ІІІ. Порядок реалізації проекту. Фото- (відео) хронометраж реалізації проекту. Особистий внесок учасників проекту.

ІV. Висновок. Довговічність, економічна обґрунтованість проекту. Можливість його впровадження в інших навчальних закладах.

4. Відгук керівника навчального закладу на доцільність і корисність проектів.

Вимоги до оформлення друкованих матеріалів: виконуються у форматі А4, шрифтом Times New Roman 14, фото- та текстова інформація відкоригована.

Роботи учасників Конкурсу не повертаються і можуть бути представлені на інших обласних конкурсах та виставках учнівської творчості.

 

VI. Критерії оцінювання проектів:

  •  актуальність, значимість і корисність проекту                     - 20 балів;
  • повнота охоплення діяльністю учасників освітнього процесу       - 10 балів;
  • затратність                                                                               - 20 балів;
  • можливість подальшого використання  ідеї проекту

в інших ПТНЗ                                                                                   - 5 балів;

  • креативність виконання робіт                                                 - 15 балів;
  • технологічна простота                                                            - 20 балів;
  • доступність та зручність використання                                  - 10 балів;
  • екологічність використаних матеріалів                                  - 5 балів;
  • змістовність, достовірність та естетичний рівень

оформлення друкованих матеріалів                                                - 10 балів;

  • чіткість, лаконічність викладення матеріалу                          - 5 балів;
  •  використання якісних фотоматеріалів                                   - 10 балів;
  •  об'єктивність та обґрунтованість висновків                                    - 15 балів.

 

VII. Нагородження переможців

Переможці ІІ етапу Конкурсу нагороджуються дипломами, а їх проекти розміщуються на провідних освітянських сайтах.

 

Переглядів: 150 | Додав: cherkasymetod | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний хостинг uCoz