Середа, 24.01.2018, 13:45
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Черкаській області
Вітаю Вас Гість | RSS
<
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всьго відповідей: 318
Статистика
Головна » 2016 » Березень » 14 » Обласний конкурс на кращу волонтерську справу "Ми – Українці"
11:11
Обласний конкурс на кращу волонтерську справу "Ми – Українці"

Умови проведення

обласного конкурсу  на кращу волонтерську справу "Ми – Українці" серед учнів професійно-технічних навчальних закладів

 

І. Загальні положення

 

Обласний конкурс на кращу волонтерську справу "Ми – Українці" серед учнів професійно-технічних навчальних закладів (далі – Конкурс) проводиться з метою:

  • сприяння формуванню в учнівської молоді громадянської позиції, патріотичних почуттів, національної свідомості та соціально-правової активності, переконань у необхідності щоденного здійснення життєво корисних вчинків;
  • залучення учнів до доброчинних справ, спрямованих на допомогу особам, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Ідея Конкурсу: створення системи волонтерського руху в професійно-технічних навчальних закладах (далі – ПТНЗ), поширення кращого досвіду благодійної діяльності, консолідація зусиль, спрямованих на моральний саморозвиток особистості, сприяння формуванню громадянської позиції, соціально-правової активності та суспільної солідарності учнівської молоді.

До участі у Конкурсі залучаються учні, представники громадських організацій, соціальні партнери, педагогічні працівники професійно-технічних навчальних закладів області, батьки, роботодавці.

 

ІІ. Основні завдання Конкурсу

 

Основними завданнями Конкурсу є:

  • створення системи волонтерського руху в професійно-технічних навчальних закладах;
  • створення умов для формування громадянина, здатного до свідомого вибору та активної позиції у розбудові громадянського суспільства;
  • формування згуртованого учнівського колективу, як основи свідомої та ініціативної суспільної громади;
  • поширення системи етичних норм, правил поведінки, що склались у суспільстві на основі традиційних духовних і культурних цінностей та уявлень про добро, честь і гідність, громадянський обов`язок, совість, справедливість;
  • розвиток особистих якостей учнів: милосердя, розуміння проблем іншої людини, співчуття, порядність, відповідальність, комунікабельність, відкритість, мобільність, наполегливість тощо;
  • популяризація суспільно значущих вчинків;
  • активізація позаурочної роботи з учнівською молоддю;
  • активне використання сучасного технічного ресурсу (фотокамер, Інтернету, комп'ютерних програм) для корисних справ.

 

ІІІ. Порядок проведення Конкурсу

 

Конкурс проводиться у 5 номінаціях:

  • екологічне волонтерство (добровольчі кампанії з очищення території, прибирання парків, збирання сміття, прибирання автомобільних доріг, поліпшення стану навколишнього середовища, облаштування зелених зон, охорона природи, екологічна просвіта, боротьба зі споживацьким ставленням до природи, тощо);
  • правове волонтерство (участь у профілактичній роботі щодо запобігання правопорушень; допомога літнім громадянам у заповненні податкових декларацій; допомога у відстоюванні громадянами своїх прав, у т.ч. жінками, представниками національних меншин; захист прав споживачів, викриття завищених цін; тощо);
  • соціальне волонтерство (надання допомоги людям похилого віку, хворим, інвалідам, іншим пільговим категоріям, профілактика вагітності серед неповнолітніх, абортів, розв’язання конфліктів, догляд за дітьми, боротьба з токсикоманією, наркоманією, алкоголізмом, тощо);
  • освітнє волонтерство (робота у дитячих садках, будинках малят, інтернатах, позаурочна освіта й виховання, навчання професійним навичкам; навчання людей з розумовими й фізичними недоліками, тощо);
  • Е-волонтерство (безкоштовні консультації за допомогою Інтернету; переклад документів; пошук предметів, коригування та написання прес-релізів та статей, заснування професіональних груп та груп взаємодопомоги, підготовка інформаційних бюлетенів, посередництво на дошці оголошень, координація он-лайн кампаній, розроблення веб-сторінок, проведення он-лайн-курсів, створення відео або он-лайн радіо станцій, додавання картинок тощо).

Конкурс проводиться з 14 березня до 20 серпня 2016 року у два етапи:

І  етап – училищний (з 14 березня по 31 липня 2016 року);

ІІ етап – експертно-підсумковий (з 01 по 20 серпня 2016 року).

Характеристика етапів Конкурсу:

На І етапі у ПТНЗ створюється журі Конкурсу. До участі у першому етапі долучаються всі навчальні групи. Кожна навчальна група за підтримки учнівського самоврядування та педагогічних працівників, визначає отримувача волонтерської допомоги (особу чи об’єкт), його потреби (об’єм допомоги), необхідні ресурси і осіб, які можуть надати, вирішити конкретні питання. Для цього складається так звана "карта допомоги" (види робіт, графік їх виконання, залучені особи, тощо).

Кожна волонтерська справа висвітлюється на Web-сайті навчального закладу в рубриці "Щоденник волонтерства".

Журі навчального закладу підводить підсумки І етапу, визначає переможців Конкурсу у кожній номінації. Формується каталог волонтерських справ, який подається до Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у області до 31 липня 2016 року.

На ІІ етапі журі Конкурсу вивчає, аналізує, здійснює експертну оцінку Конкурсних матеріалів, підводить підсумки та визначає переможців Конкурсу.

 

IV. Вимоги до волонтерських справ, які представляються

на Конкурс

 

На Конкурс представляється каталог волонтерських справ, в якому описуються 5 волонтерських справ за вище визначеними номінаціями.

Під час реалізації волонтерських справ необхідно врахувати такі вимоги:

  • максимальна участь учнівської молоді;
  • об'єктивна необхідність волонтерської допомоги;
  • позитивні наслідки волонтерської допомоги;
  • мінімальні фінансові затрати, а максимум допомоги власноруч;
  • системність волонтерської допомоги;
  • можливість продовження розпочатої справи;
  • безкорисність. 

 

V. Вимоги до оформлення матеріалів, що подаються на Конкурс

 

Для участі у II етапі необхідно подати:

1. Звіт про проведення І (училищного) етапу за формою:

 

п/п

Назва волонтер-ських справ

Кількість отримувачів волонтерської допомоги

Кількість учасників волонтерства

учні

педагогічні працівники

інші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Заявку на участь у заключному етапі Конкурсу за формою:

 

ПТНЗ

Назви волонтерсь-

ких справ за номінаціями

учнівської групи/

кількість учнів

ПІБ 

лідерів кожної волонтерської групи

Інші задіяні учасники проекту

(кількість)

 

 

 

 

 

 

3. Каталог волонтерських справ ПТНЗ за поданим планом:

  1. Вступ. Необхідність, потреба та можливості волонтерства серед учнівської молоді навчального закладу. Соціальна характеристика території, на якій перебуває навчальний заклад.
  2. Волонтерські справи. Опис кожної з 5 справ окремо: характеристика отримувача волонтерської допомоги, обґрунтування допомоги, "карта допомоги", перебіг допомоги, її результат, можливо фото- (відео).
  3. Висновок. Учасники повинні визначити: чому навчили ці волонтерські справи, наскільки важлива їх реалізація для самих виконавців та оточення.

4. Відгук керівника навчального закладу про активність учнівської молоді та подальшу перспективу волонтерського руху.

 

Вимоги до оформлення друкованих матеріалів: виконуються у форматі А4, шрифтом Times New Roman 14, фото та текстова інформація має бути відформатована та відредагована.

Роботи учасників Конкурсу не повертаються і можуть бути представлені на інших обласних конкурсах та виставках учнівської творчості.

 

VI. Критерії оцінювання волонтерських справ:

 

 

 

 

-

кількість залученої учнівської молоді навчального закладу та їх активність у реалізації волонтерської справи

-

20 балів;

-

тривалість в часі (системність)

-

10 балів;

-

наповнюваність справи власною діяльністю

-

15 балів;

-

гласність

-

  5 балів;

-

соціальна значимість і корисність волонтерської справи

-

10 балів;

-

креативність виконання робіт

-

  5 балів;

-

змістовність, достовірність та естетичний рівень оформлення довідника волонтерського руху

-

10 балів;

-

чіткість, лаконічність викладу матеріалу

-

  5 балів;

-

використання якісних фотоматеріалів

-

10 балів;

-

об'єктивність та обґрунтованість висновків

-

10 балів.

 

VII. Нагородження переможців

 

Переможці ІІ етапу Конкурсу нагороджуються дипломами, а їх матеріали розміщуються на провідних освітянських сайтах.

 

 

Переглядів: 281 | Додав: cherkasymetod | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний хостинг uCoz